Сальник коленвала на MERCEDES-BENZ G-CLASS
Вага, кг]: 0,068
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Ширина (мм): 13
Внутрішній діаметр: 93
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 13
Внутрішній діаметр: 100
Зовнішній діаметр [мм]: 124
Ширина 1 [мм]: 10,5
Ширина 2 [мм]: 13,5
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 13
Внутрішній діаметр: 93
Герметик:
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 117
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: BS LA
Ширина (мм): 12
Внутрішній діаметр: 93
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 11,5
Внутрішній діаметр: 93
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Зовнішній діаметр [мм]: 114
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Матеріал: АСМ (поліакриловий каучук)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 10
Внутрішній діаметр: 100
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 124
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 13
Внутрішній діаметр: 93
Зовнішній діаметр [мм]: 117
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 12
Внутрішній діаметр: 93
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: з корпусом
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Внутрішній діаметр: 100
Зовнішній діаметр [мм]: 124
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 13
Ширина 2 [мм]: 12
Внутрішній діаметр: 93
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: Алюмінієвий корпус
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Внутрішній діаметр: 93
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип корпусу: Металевий корпус
Тип кручення: лівий крутіння
Тип сальника валу: SP
Вага, кг]: 0,460
Внутрішнє різьблення [мм]: M6x1
Внутрішній діаметр: 96
Довжина [мм]: 24
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Зовнішній діаметр [мм]: 100
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk)
Необхідна кількість: 1
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Товщина [мм]: 325
Ширина (мм): 250
Версія: integrierter Wedi
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)