Шановні клієнти, при постійних замовленнях саме через корзину, в подальшому , Ви отримаєте персональну знижку та персонально менеджера ! ( загальна сума замовлень від 50 000 грн )
0678071988 0955571988 0936000988 . ПН - ПТ: 09 - 18; СУБ: 10 - 15
UA RU
Кошик 0
Головна Гарантія та повернення

Гарантія та повернення

1. Умови повернення: 
    1.1. Збереження первинного товарного вигляду і упаковки. (Категорично не допускається наклейка скотча, не повинна містити будь-які написи, бути пошкодженою, розірваною, брудною і т.п.);
     1.2.Повна справність запчастини та збереження її споживчих властивостей;
     1.3. Запчастина не встановлювалась на автомобіль, відсутність слідів монтажу-демонтажу;
     1.4. Чи не порушена вакуумна упаковка. ВАЖЛИВО !!!
    1.5. Чи не перевищено 14-ти денний термін з моменту оформлення замовлення, не залежно від дати приходу (відправки) товару і фактичного забору його клієнтом.
2. При поверненні товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.

3. Повернення грошових коштів проводиться протягом 2 - 5 робочих днів з моменту повернення товару. (В межах зазначеного терміну ми маємо право провести експертизу товару з метою визначити його якість і збереження споживчих властивостей.)

ВАЖЛИВО !!!. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не принимаються.
Рекламація - претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику (підряднику) з приводу неналежної якості або кількості товару, що поставляється, виявленого в період дії гарантійних зобов'язань, вимога про усунення недоліків

 

ГАРАНТІЇ НА ЗАПЧАСТИНИ ДІЮТЬ ТІЛЬКИ ПРИ ЇХ УСТАНОВЦІ НА СТО. НА САМОСТІЙНУ УСТАНОВКУ ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ !!!

6. Перелік документів, необхідних для повернення товару по гарантії :

  1. Копія документа, що підтверджує придбання запчастин в компанії "S H E L B I".

  2. Копія наряд-замовлення з СТО, де проводилася установка рекламаційної запчастини із зазначенням:

  • переліку робіт, виконаних під час заміни даної запчастини і т.д.;

  • пробігу автомобіля на момент установки;

  • даних автомобіля;

  • дати установки.

       6.2. Акт рекламації. Заповнюється на СТО, де проводилася заміна гарантійної запчастини. Форма акта вільна. В акті рекламації обов'язково повинні бути вказані:

  • пробіг на момент рекламації;

  • опис проблеми, з якою клієнт звернувся на СТО з рекламацією;

  • висновок спеціаліста СТО, на підставі якого було прийнято рішення відправити рекламацію постачальнику.
    Гарантія на запчастини становить 6 місяців, або 10 000 км.
    Гарантійним документом вважається чек або  видаткова накладна.

Термін рекламаційного розгляду може становити від 14 до 40 днів

 7.Випадки за окремими групами товарів, у разі яких гарантія не поширюється.

 7.1 Система кондиціювання та система охолодження.


7.1.1 У разі, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр-осушувач та інші необхідні компоненти згідно з вимогами виробника, наприклад, розширювальний або дросельний клапан.
7.1.2 У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціювання або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником для цього вузла.
7.1.3 Якщо при ремонті або заміні комплектуючих деталей системи кондиціювання було використано марку мастила, яка не передбачена виробником компресора системи кондиціювання або ж не була проведена процедура перевірки та доливки оливи.
7.1.3 Якщо при заміні водяної помпи, радіатора охолодження, радіатора обігрівача не було замінено охолоджуючу рідину на якісну нову з вказаною специфікацією та назвою виробника, що призвело до виходу вказаних вище запчастин з ладу.
7.1.4 Якщо є скарга на негерметичність радіатора, але місце витоку не позначене, наприклад, маркером.


7.2. Деталі електрообладнання
7.2.1 Якщо відсутні актуальні результати діагностики стану електричного обладнання та електричної мережі автомобіля перед встановленням нових компонентів.


7.3 Деталі зчеплення
7.3.1 Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій, встановлених виробником. 7.3.2 Монтаж без перевірки суміжних деталей зчеплення.
7.3.3 Наявність ознак перегріву. Підшипники маточин та маточині вузли в зборі, ШРУСи
7.3.4 Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.
7.3.5 Монтаж без використання спеціального інструменту, порушення технічних умов та інструкцій встановлених виробником.

7.4 Деталі підвіски, амортизатори
7.4.1 Не було встановлено парне число амортизаторів або пружинних елементів на одну вісь.
7.4.2 Не проводилась діагностика стану підвіски перед встановленням нових амортизаторів або інших деталей підвіски.
7.4.3 Наявність ознак перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування). Встановлені без заміни гумових опор та відбійників.
7.4.4 Немає результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на демпфируючі властивості амортизаторів та стук. Винятком може бути очевидно виражена втрата працездатності амортизаторів та наявність стуку, який відчутно при мануальному режимі діагностування.
7.4.5 Монтаж проводився за допомогою інструментів не передбачених для даних робіт (пневмогайкокрут, трубні ключі, тощо), що призвело до втрати працездатності деталі або її руйнування.
7.4.6 При заміні компресора пневматичної системи не було замінено реле компресора, фільтр на впуску та не було проведено перевірки відсутності пошкоджень патрубків підводу очищеного повітря.

7.5 Стартери, генератори та їх основні деталі
7.5.1 Попадання технічних рідин (мастила, антифризу, пального і т.п.), води або бруду, що призвело до виходу агрегату або деталі з ладу. 5.19 Механічні пошкодження на шестерні або на шліцах бендикса стартера.
7.5.2 У разі, якщо стартер або генератор піддавалися великому навантаженню, про що свідчить одночасний вихід з ладу статора, ротора, щіткового вузла, двох втягуючих реле, сильний знос втулок стартера, бендикс або втягуюче реле зі слідами перегріву і т.д.

7.5.3 Відсутнє підтвердження діагностики стану акумуляторної батареї перед встановленням нового стартера або генератора. 7.5.4 Відсутність акта діагностики електричної мережі та супутніх вузлів, таких як контактна група замка запалювання, вінця маховика, двигуна (треба спробувати провернути двигун через муфту за допомогою гайкового ключа з важелем).


7.6 Склоочисники

7.6.1 Гарантія не надається.


7.7 Гальмівна система
7.7.1 Деталі, встановлені без перевірки стану гальмівної системи. Підтвердження задовільного стану дисків, супортів, гідравліки тощо.
7.7.2 На гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків.

7.7.3 На компоненти гальмівної системи з ознаками перегріву (що зазнали термічне навантаження внаслідок порушення правил виконання робіт, експлуатації або несправності гальмівної системи).

7.7.4 Акустичний ефект по типу "писк", який викликаний високочастотними коливаннями компонентів гальмівної системи, частковим приляганням колодки до диска, не вважається рекламаційним випадком без акту перевірки стану всіх складових компонентів гальмівної системи. Монтаж та демонтаж запчастин OE будь-яких виробників

7.7.5 У разі придбання запчастин OE, їх монтаж та демонтаж повинен здійснюватись споживачем у спеціалізованих СТО відповідних дилерських центрів для використання гарантії в повному обсязі. При монтажі-демонтажі запчастини ОЕ в умовах на власний розсуд споживача – гарантія підтримується на протязі 14 календарних днів на заводський брак.